ПРАВИЛА ГРИ

ПРАВИЛА

всеукраїнської спортивно-патріотичної гри “Гурби-Антонівці”

Час та місце проведення гри

Гра “Гурби-Антонівці” проводиться в лісовому масиві на межі Рівненської та Тернопільської областей в кінці квітня — на початку травня щорічно. Тривалість гри — 60 годин.

Опис терену гри

Терен (територія проведення гри) являє собою лісовий масив площею близько 20 км², обмежений географічними орієнтирами та маркувальною стрічкою. Мапа терену надається учасникам до початку гри.

Ліс представлений переважно сосновими насадженнями різного віку. Крім того, наявні березові, дубові, осикові, вільхові насадження. Майже на всьому терені представлений підлісок.

Рельєф рівнинний, на північному сході знаходиться гора Турчин. На терені є заболочені місця, в тому числі декілька непрохідних (в дощові роки) боліт в північній частині терену. Наявна розгалужена мережа ґрунтових доріг, що тягнуться переважно з півдня на північ, а також просіки.

Грунти піщані та підзолисті. Воду для приготування їжі можна дістати виключно з природних джерел (річки). З озер та інших стоячих водойм воду вживати не рекомендується. Перед вживанням воду необхідно кип’ятити. В районі проведення гри траплялися змії – гадюка європейська, підвищена активність яких спостерігається в тому числі в травні. Летальних випадків від укусів змій поки що в районі зафіксовано не було.

Керівництво грою та порядок її проведення

Підготовку та керівництво грою здійснює Громадська організація “Молодіжний Націоналістичний Конгрес” та створений нею Оргкомітет.

Безпосереднє проведення гри здійснює Рада Вищих Спостерігачів (РВС), склад якої визначається завчасно Оргкомітетом. Спостерігачі розташовуються по всьому терену гри, фіксують набрані командами бали, порушення, контролюють дотримання учасниками техніки безпеки та правил гри.

Вимоги до команд та учасників теренової гри

Допуск до гри

До гри допускаються учасники віком 18-25 років, включені у зведену заявку (додаток) рішенням Оргкомітету, що мають необхідні навички (вміння користуватись засобами індивідуального захисту, надавати першу домедичну допомогу, орієнтуватись на місцевості тощо).

Учасниками (гравцями) можуть бути особи, що мають задовільний стан здоров’я, дійсний поліс медичного страхування й не мають протипоказань до фізичної активності, зокрема таких захворювань:

  • всі захворювання в гострому періоді;
  • всі форми туберкульозу;
  • ревматизм в активній стадії;
  • набуті, вроджені й оперовані вади серця і судин;
  • ендокринні захворювання (крім тих, що погоджені лікуючим лікарем);
  • захворювання крові і кровотворних органів;
  • залишкові прояви травм черепа, органічних захворювань, паралічі;
  • епілепсія та епілептиформні покази;
  • всі психічні захворювання;
  • синдром енурезу;
  • хронічна пневмонія;
  • інфекційні захворювання, що передаються повітряно-крапельним шляхом;
  • бронхіальна астма, бронхоектатична хвороба;
  • виразка шлунку і дванадцятипалої кишки, хронічний гастрит, коліт;
  • високий ступінь короткозорості;
  • всі інфекційні і паразитарні захворювання очей і шкіри.

Факт підтвердження участі в грі надається після співбесіди керівниками команд або відповідальними членами Оргкомітету. Учасники допускаються до гри виключно після перевірки особи на підставі наданого посвідчення особи.

Відповідальність за підготовку команди відповідно до вимог даного Положення несуть керівники команд.

Команди

Участь у грі беруть три команди (куреня):

  • Команда “Курінь “Червоні”. Кількість учасників: до 200 осіб.
  • Команда “Курінь “Жовті”. Кількість учасників: до 200 осіб.
  • Команда “Диверсанти”. Кількість учасників: до 50 осіб.

Керівники команд формують особовий склад, структуру команд дотримуючись даного положення.

Структура команд має відповідати наступним критеріям:

  • Курінний: 1 особа.
  • Начальник штабу: 1 особа.
  • Чотові: 3 особи (за потреби).
  • Ройові: 9 осіб.

Структура команди “Диверсанти” має відповідати таким критеріям:

  • Курінний: 1 особа.
  • Начальник штабу: 1 особа.

Завдання команд та визначення результатів гри

Система балів

Завдання команд полягає в отриманні якнайбільшої кількості балів до кінця гри. Перемогу у грі здобуває команда, яка на кінець гри здобула найбільшу кількість балів.

Гравці команди “Диверсанти” мають необмежену кількість “життів”, нарахування балів для команди та за “вбитих” гравців команди не відбувається.

Кожен гравець носить нарукавну пов’язку відповідного кольору команди, яка є ознакою його “життя”. Пов’язка розташовується між плечовим суглобом та ліктьовим суглобом лівої руки. Під час гри гравці можуть “вбивати” гравців команд-суперників шляхом зриву нарукавної пов’язки. Втрата (включно з випадковою втратою) пов’язки гравцем означає його “загибель”.

Зірвані, знайдені пов’язки негайно передаються спостерігачеві або безпосередньо до РВС. При встановленні результатів гри РВС використовує наступну шкалу оцінки “життів”:

Стрілець – 1 бал;

Ройовий (1 позначка на пов’язці) – 5 балів;

Чотовий (2 позначки на пов’язці) – 10 балів;

Начальник штабу (3 позначки на пов’язці) – 15 балів;

Курінний (4 позначки на пов’язці) – 20 балів

Прапор – кількість балів рівна вартості куреня.

Вартість куреня — кількість балів, рівноцінна вбитому куреню (склад куреня на момент початку гри).

Поновлення “життя” відбувається відповідальним членом РВС виключно на території РВС.

Бали за вбитих гравців додаються команді-супернику по факту поновлення вбитого гравця. Курінні та начальники штабів можуть поновлювати життя не більше 2-х разів (мають не більше трьох життів за гру). Інші гравці — не більше 4-х (мають не більше п’яти життів за гру).

Додаткові бали для команди нараховуються при захопленні прапора команди-супротивника.

На момент закінчення гри (точний час визначається РВС), команди мають представити до РВС залишок “живих” гравців. У разі відсутності останніх, команді-супернику нараховуються бали за відсутніх гравців.

Правила гри

Права та обов’язки спостерігачів

  • інформувати Раду Вищих Спостерігачів (РВС) про всі порушення правил гри, допущені учасниками;
  • робити зауваження, обов’язкові до виконання, учасникам гри;
  • надавати пояснення щодо правил гри в межах своєї компетенції;
  • рішення спостерігачів можуть бути скасовані РВС;
  • інформувати членів РВС про всі зауваження від учасників команд, керівного складу команд;
  • РВС може покарати команди штрафними балами за порушення правил теренової гри, розмір покарання визначається РВС;
  • спостерігачі та РВС можуть не коментувати та не пояснювати учасникам гри свої дії;
  • зняті з гравців пов’язки спостерігачі передають до РВС;
  • спостерігачі та РВС мають власні засоби ідентифікації.

Права та обов’язки учасників гри

Учасники зобов’язані:

  • до початку гри детально ознайомитися і ретельно виконувати правила гри протягом усього часу її проведення;
  • виконувати всі вимоги спостерігачів та членів РВС;
  • чесно і відверто відповідати на питання спостерігачів, дезінформація карається важким командним штрафом та/або виключенням з-поміж учасників теренової гри.

Учасники мають право:

  • звертатися до спостерігачів та РВС;
  • керівництво команд може звернутися до РВС про оскарження дій спостерігачів, членів інших команд. Всі скарги від команд оперативно розглядаються РВС і щодо них приймається рішення. Скарги приймаються РВС не пізніше двох годин по закінченню терміну теренової гри.

Учасникам гри забороняється:

  • знаходитися за межами терену гри, за виключенням випадків, узгоджених з РВС;
  • знімати власну пов’язку (за виключенням перевдягання), передавати її іншим учасникам;
  • використовувати будь-які інші нарукавні пов’язки окрім виданих РВС;
  • використовувати будь-які додаткові кріплення на пов’язках, або інші елементи, що можуть перешкоджати їх зриванню;
  • будь-яким чином приховувати пов’язки;
  • перекручувати пов’язки, приховувати під складками чи елементами одягу (пов’язки мають постійно знаходитись на верхньому одязі учасників між плечовим та ліктьовим суглобом лівої руки в розправленому стані);
  • перебувати на території табору РВС без дозволу члена РВС;
  • залишати в лісі сміття, розводити багаття в недозволених місцях, користуватися забороненими піротехнічними засобами;
  • купатися в ставках та озерах, заходити в очерет та на сильно заболочені ділянки;
  • без дозволу користуватися майном інших учасників (відкривати, переміщати наплічники тощо).

  • Учасник гри, що врятувався втечею за межі терену гри, вважається „вбитим”.
  • Якщо бій відбувається на межі терену, перетинання учасником межі в бою не призводить до автоматичної втрати ним життя.
  • Під час гри дозволяються лише прийоми боротьби, забороняється завдавати удари суперникам, застосовувати больові та задушливі прийоми, захвати за голову та шию, прийоми, що можуть зашкодити здоров’ю учасників.
  • Гравець, у якого зірвано пов’язку, негайно припиняє боротьбу і вважається “вбитим”, він має негайно прибути до РВС для фіксування своєї „загибелі” і поновлення “життя”. “Вбитий” учасник не має права в будь-який спосіб (в тому числі інформацією, підказками) допомагати іншим гравцям.
  • Після використання ліміту „життів” (поновлень) учасник має перейти до табору “вбитих”, який знаходиться поза межами терену гри, та не заходити на терен гри до її закінчення. Місце табору „вбитих” визначає РВС.
  • Учасники гри можуть бути виключені з гри або оштрафовані за некоректну поведінку, порушення правил гри, навмисне порушення правил безпеки, псування чужого майна, виявлений невідповідний стан здоров’я, непідготовленість.

Рада вищих спостерігачів (РВС)

  • забезпечує втілення мети та завдань гри;
  • відповідає за безпосереднє проведення і керівництво теренової гри;
  • залишає за собою право вносити зміни та доповнення в програму проведення гри;
  • вирішує всі спірні питання по грі;
  • визначає переможця гри;
  • нагороджує переможців гри.

Табори команд

Керівники команд після отримання учасниками пов’язок розводять свої курені в протилежні, вказані їм напрямки для очікування початку гри, а також зобов’язані організувати “Штаб куреня”.

Штаб куреня — два намети та прапор куреня, що встановлюються в певному місці у межах терену гри. Прапор має знаходитися на висоті від 3 до 4 метрів над наметами, повинен вільно звисати повною площиною і бути прикріпленим лише з однієї сторони. Намети та прапор мають візуально спостерігатися та ідентифікуватися як Штаб куреня в радіусі 15 метрів.

Прапор є обов’язковим атрибутом Штабу. Встановлені намети без прапора (в тому числі після його захоплення) не вважаються Штабом куреня.

Намети, що встановлюються в Штабі куреня, повинні мати стан та вигляд, придатний до їх використання як туристичних наметів.

Розведення куренів та встановлення Штабу контролюють спеціальні спостерігачі, призначені до кожного куреня. Прапори куренів затверджуються РВС.

Захоплення прапора та перенесення таборів

При захопленні прапор доставляється до РВС протягом 2-х годин з моменту захоплення. За захоплення та вчасну доставку прапора команді, яка захопила прапор, нараховується відповідна кількість балів. Якщо прапор захопила команда “Диверсанти”, у команди, яка втратила прапор, віднімається кількість балів, рівна 70% вартості куреня. За прапор, доставлений на РВС з 00:00 до 02:00, нараховується 50% вартості куреня. 

У випадку захоплення прапору куреня, Штаб куреня припиняє своє існування, встановлені на його місці намети більше не вважаються Штабом куреня.

Учасника, який захопив та переносить прапор, забороняється “вбивати”. Прапор не може бути перехоплений чи забраний під час перенесення до РВС.

Якщо протягом визначеного часу прапор не доставлено до РВС, команді, яка захопила його, бонусні бали не нараховуються.

Прапор, захоплений в переддень, повертається команді на нічній нараді, що відбувається в другу та третю ніч гри з 00:00 до 02:00. На нараду мають прибути Курінні та Начальники штабів усіх команд, а також, за потребою, інші гравці (на запрошення РВС). Під час руху на нараду та з наради, їх заборонено вбивати та будь-яким чином перешкоджати їм. Учасники наради також не мають права “вбивати” інших гравців на шляху до/з наради.

В першу ніч гри Штаб куреня встановлюється протягом 2-х годин до початку гри. В цей період гравцям, що не беруть участь у встановленні, пересуватися тереном гри заборонено.

Зміна розташування Штабу куреня або встановлення раніше захопленого прапора в Штабі куреня дозволяється щоночі між 00:00 та 04:00.

Якщо курінь не встановлює Штаб у відведений час, у куреня віднімається кількість балів, рівна 130% вартості куреня, а прапор необхідно повернути до РВС прапороносцем.

Забороняється “вбивати” та/або перешкоджати пересуванню гравців, які:

  • переносять прапор для встановлення його в Штабі куреня (єдиний гравець протягом усього часу перенесення);
  • переносять намети Штабу разом з прапором (не більше 1-го гравця на намет).

Перенесення прапора здійснюється в такому вигляді, в якому інші гравці зможуть вільно ідентифікувати його як прапор команди (наприклад на палиці або розгорнутим у руках). Не дозволяється приховувати прапор (наприклад в кишені, в наплічнику, під одягом, маскувати його під елемент одягу чи спорядження тощо). Гравцеві, що переносить прапор куреня або намет Штабу, забороняється передавати його іншим гравцям.

Інформування учасників про перебіг гри

Проміжний підсумок балів оголошується РВС станом на 08:00, 14:00, 20:00 години та 06:00 останнього дня, а також в інший час на розсуд РВС.

Інформація про знайдений прапор не повідомляється. Доставлені на РВС прапори виставляються на РВС у визначеному до початку гри місці.